Kancelaria Mediacyjna PRIMUM CONSENSUS Dorota Fedorowska
  Plac Powstańców Śl. 17a, pok. 222, 53-329 Wrocław
  mediacje@fedorowska.pl
strona startowa kontakt e-mail

WNIOSEK O PRZEPROWADZENIE MEDIACJI
WNIOSEK O WSPARCIE PSYCHOLOGICZNYM
KONTAKT
PROCEDURA MEDIACYJNA

ARTYKUŁY PRASOWE / WYWIADY


 


 

 
 

O FIRMIE
MEDIACJE - ZARZĄDZANIE KONFLIKTAM
SYLWETKA MEDIATORA
REKOMENDACJE
OPINIE UCZESTNIKÓW MEDIACJI
REGULAMIN MEDIACJI
KODEKS MEDIATORA
STANDARDY MEDIACJI
USTAWY O MEDIACJI
MEDIACJE W PYTANIACH I ODPOWIEDZIACH
LITERATURA
DORADZTWO PSYCHOLOGICZNE
SZKOLENIA
CENNIK USŁUG


FUNDACJA EDUCO
STOWARZYSZENIE MEDIATORÓW RODZINNYCH
KRAJOWE STOWARZYSZENIE MEDIATORÓW
FUNDACJA PARTNERS POLSKA
MAPA STRONY


Tematy szkoleń

1. ASERTYWNOŚĆ JAKO KONSTRUKTYWNE NARZĘDZIE POROZUMIEWANIA
ODBIORCA: osoby fizyczne, rodziny, kadra kierownicza, działy Human Resources, pracownicy działów obsługi klienta

2. KOBIETA BEZPIECZNA
ODBIORCA: kobiety, młode dziewczęta, rodziny narażone na ryzyko utraty bezpieczeństwa osobistego

3. RADZENIE SOBIE ZE STRESEM JAKO PODSTAWOWA UMIEJĘTNOŚC PRZETRWANIA
ODBIORCA: osoby fizyczne, rodziny, kadra kierownicza, działy Human Resources, pracownicy działów obsługi klienta oraz aktywni członkowie organizacji

4. KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA JAKO PODSTAWOWY ELEMENT POROZUMIENIA
ODBIORCA: osoby fizyczne, rodziny, kadra kierownicza, działy Human Resources, pracownicy działów obsługi klienta oraz aktywni członkowie organizacji

5. INTELIGENCJA EMOCJONALNA W CODZIENNYM ŻYCIU
ODBIORCA: osoby fizyczne, rodziny

6. AUTOPREZENTACJA
ODBIORCA: Osoby poszukujace pracy

7. WZMACNIANIE PEWNOŚCI SIEBIE
ODBIORCA: osoby fizyczne, rodziny, kadra kierownicza, działy Human Resources, pracownicy działów obsługi klienta oraz aktywni członkowie organizacji

8. PRZEMOC W RODZINIE
ODBIORCA: osoby fizyczne, rodziny

9. MOWA CIAŁA
ODBIORCA: osoby fizyczne, rodziny, kadra kierownicza, działy Human Resources, pracownicy działów obsługi klienta oraz aktywni członkowie organizacji

10. AGRESJA SŁOWNA I FIZYCZNA JAK JEJ UNIKAĆ, JAK SOBIE Z NIĄ RADZIĆ
ODBIORCA: osoby fizyczne, rodziny, kadra kierownicza, działy Human Resources, pracownicy działów obsługi klienta oraz aktywni członkowie organizacji

11. NADWAGA - PSYCHOLOGICZNE PRZYCZYNY ORAZ SPOSOBY WYCHODZENIA Z KRYZYSU
ODBIORCA: osoby fizyczne, rodziny

12. NIEDOWAGA - PSYCHOLOGICZNE PRZYCZYNY ORAZ SPOSOBY WYCHODZENIA Z KRYZYSU
ODBIORCA: osoby fizyczne, rodziny

13. NEGOCJACJE W CODZIENNYM ŻYCIU, W PRACY, W DOMU, Z DZIEĆMI I MŁÓDZIEŻĄ
ODBIORCA: osoby fizyczne, rodziny

14. ORGANIZACJA CZASU JAKO NIEZBĘDNY SZCZEBEL OSIĄGANIA SUKCESÓW
ODBIORCA: osoby fizyczne, rodziny

15. POZYSKIWANIE FUNDUSZY ZA POMOCĄ POCZTY BEZPOŚREDNIEJ
ODBIORCA: organizacje pozarządowe (tzw.non-profit organizations), prywatne przedsiębiorstwa

16. MISJA FIRMY
ODBIORCA: Organizacje, Kadra kierownicza wszystkich działów

17. ORGANIZACJA CZASU JAKO NIEZBĘDNA UMIEJĘTNOŚĆ LIDERSKA
ODBIORCA:Kadra kierownicza wszystkich szczebli, Pracownicy zatrudnieni na stanowiskach samodzielnych, Każdy pracownik firmy

18. KREATYWNOŚĆ W BIZNESIE METODY TWÓRCZEGO ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW I PODEJMOWANIA DECYZJI
ODBIORCA:Kadra kierownicza wszystkich szczebli, Działy marketingu i reklamy Działy wdrażania nowości i wynalazków

19. NEGOCJACJE JAKO METODA ZARZĄDZANIA KONFLIKTEM
ODBIORCA:Kadra kierownicza , Działy obsługi klienta Działy Human Resources

20. MARKETING MIX PODSTAWY PSYCHOLOGII REKLAMY
ODBIORCA: Dział marketingu i reklamy

21. SPRZEDAŻ JAKO FORMA KOMUNIKOWANIA SIĘ Z KLIENTEM
ODBIORCA: Działy sprzedaży i obsługi klienta

22. BUDOWANIE EFEKTYWNYCH ZESPOŁÓW OPARTE NA MOTYWOWANIU
ODBIORCA: Kadra kierownicza wszystkich szczebli Zespoły pracownicze

23. ROZWÓJ ZAWODOWY MENEDŻERA ORAZ SYSTEM OPIEKI NAD ROZWOJEM ZAWODOWYM PRACOWNIKÓW - COACHING I MENTORING
ODBIORCA: Kadra kierownicza wszystkich szczebli Zespoły pracownicze

24. INTELIGENCJA EMOCJONALNA W BIZNESIE
ODBIORCA:Kadra kierownicza wszystkich szczebli, Pracownicy zatrudnieni na stanowiskach samodzielnych, Każdy pracownik firmy

25. OSOBISTY ROZWÓJ MENEDŻERA
ODBIORCA: Kadra kierownicza wszystkich szczebli

26. WSPIERANIE OSOBOWOŚCI
ODBIORCA: Kadra kierownicza wszystkich szczebli

27. TRENING ANTYSTRESOWY DLA MENEDŻERÓW
ODBIORCA: Kadra kierownicza wszystkich szczebli

28. UMIEJĘTNE POROZUMIEWANIE SIĘ
ODBIORCA:Kadra kierownicza wszystkich szczebli, Pracownicy zatrudnieni na stanowiskach samodzielnych, Każdy pracownik firmy

29. KOMUNIKATYWNOŚĆ W BIZNESIE
ODBIORCA: Dział obsługi klienta, Menedżerowie wszystkich szczebli

30. KSZTAŁTOWANIE WIZERUNKU FIRMY
ODBIORCA:Kadra kierownicza wszystkich szczebli, Pracownicy zatrudnieni na stanowiskach samodzielnych, Każdy pracownik firmy

31. ZDOBYWANIE ROZGŁOSU
ODBIORCA: Organizacje pozarządowe Działy marketingu i reklamy firm nastawionych na rozwój

32. JAK BYĆ LEPSZYM MENEDŻEREM-ODNAJDYWANIE WŁASNEGO STYLU ZARZĄDZANIA
ODBIORCA: Menedżerowie wszystkich szczebli

33. KONSTRUKTYWNA OCENA PRACOWNIKA POPEŁNIANE BŁĘDY I METODY ICH NAPRAWY
ODBIORCA: Menedżerowie wszystkich szczebli, Działy Human Resources

34. PRACOHOLIZM A DELEGOWANIE ZADAŃ
ODBIORCA: Menedżerowie wszystkich szczebli

35. TWORZENIE I ROZBUDOWA SIECI ZWOLENNIKÓW
ODBIORCA: Organizacje pozarządowe, Instytucje charytatywne, Organizacje religijne

36. DOBÓR PRACOWNIKÓW
ODBIORCA: Właściciele małych i średnich przedsiębiorstw

37. PROJEKTOWANIE SZKOLEŃ
ODBIORCA: Dział szkoleń

powrót do poprzedniej strony      
powrót do strony głównej